3 veckor och 2 dagar sedan

jag skrev senast!
Skriver med jämna mellanrum!

Det här lovet BÖRJADE skön.. t. Vi vann Katrineholms cupen, kanske inte det största men det var roligt.. kommer  sakna telge nästan för mycket när säsongen är slut. Underbara personer!

Lan i 2 dygn irad sen, och ja, jag är väll lite aaa... :/:/:/ elr nae. DYGNSRYTMEN ÄR UNDERBAR ATM!

Sen kom den, försylningen som liksom har vart nära i cirka 3 månader, men immunförsvaret har vart stabillt, fram tills nu. Jag har alltså missbrukar hostmedecin, ipren( tack och lov ipren för att du finns), nässpraaaj och sen så har vi näsdukar (?) om det nu går att missbruka.
Senast ja tog ipen var för 11.34 min sen...



Ingen innebandy på en vecka, BEHÖVDES!
Skola snart, taggar till vg ligan. Känner mig lite dopad nu också.. shhhhh


Vet inte om någon äns läser detta, men gör gärna någonting så att jag märker det. behöver int skriv namn.
Hej från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0